14 d’agost, 2017

COM EDITO LES MEVES FOTOS ♥



Hola peixeetss🐟

Avui us venc a explicar com edito les meves FOTOS per penjar a Instagram. 
Les fotos que penjo a aquesta red socials són obviament personals, hi surto jo, o jo i els meus amics. Per fer-vos els exemples utilitzaré imatges fetes per mi de totes maneres.  


♥COMENCEM!

L'aplicació que utilitzo es diu VSCO, vaja, em sembla que la majoria de gent la coneix, perquè és la que utilitza basicament tothom, però pels que no la coneixen: es tracta d'una aplicació que edita les teves fotos i ha triumfat gràcies als seus efectes i les possibilitats que ofereix, sense ser gens difícil d'utilitzar i molt simple visualment. 

VSCO també conté una càmara, i he de dir, que té millor qualitat que la càmara normal del mòvil. Potser no és així en el vostre cas, depèn de cada mòvil suposo. 

A part d'això et pots crear el compte de VSCO on hi pots publicar les teves imatges preferides en plan àlbum. Sense cap mena de sistema de likes ni res. Jo tenc l'enllaç de la meva compta de VSCO a la biografia d'Instagram perquè la gent pugui veure les meves fotos hipermegaprofessionals.


M'agradaria ensenyar-vos les fotos que realment jo penjo a instagram on hi surto jo, perquè podrieu captar més el meu estil però per seguretat em sembla que no ho faré, jeje. Potser més endavant...

No és gens complicada la meva manera d'editar, l'únic que faig és posar-hi a totes les fotos el filtre Hb2 i en alguns casos aïllats l'Hb1. I després simplement li aplico una mica de "Granizat" que té alguna cosa que m'agrada però no ho sabria posar en paraules.






El cas és que els dos efectes que jo utilitzo estan dins una gama que no hi és per defecte. Te'ls has de descarragar de manera GRATUÏTA a la botiga, allà et van sortint efectes i vas baxant fins a trobar-te HB, després li dones a DESCARREGAR i llestos, ja els podràs utilitzar.



























Com que us potser us heu quedat amb les ganes de veure més fotos amb l'efecte n'he cercat per la plataforma de VSCO. No són les meves, però podeu veure com queden els colors i tot plegat:



Gràcies per llegir-me, ens veim molt prest


2 comentaris:

  1. M'encanta! Jo també faig servir VSCO i va suuuuuper bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la veritat és que m'encanta com queden les meves fotos, m'ha agradat molt parlar sobre el tema així que faré més entrades sobre les fotos i això♥ Gràcies per llegirme!

      Elimina