26 d’abril, 2016

REMEIS PELS CABELLS ♥ PART 2

Avui continuaré amb el tema de "REMEIS PELS CABELLS". Si no heu llegit la primera part cliqueu AQUÍ.   No se si recordeu que vaig dir que mencionaria dos casos bastant freqüents però per si de cas us ho recordaré: Cabells grassos i secs // Cabells tenyits.



Pels cabells grassos i secs (ELS MEUS) 

Jo aquí podria fotre un testament sobre el drama de tenir el cabell greixós i sec, sobre la meva horrible experiència i tal i qual, però això a vosaltres no és el que us interessa. A vosaltres us interessa posar-hi remei. Doncs bé, aquest apartat serà el més llarg de tots perquè tot són trucs meus i sensacions que jo he experimentat, està clar que en podré escriure més plenament. Ho sento per les que no tenen el meu problema però aquest serà l'apartat més ben explicat. Potser vosaltres no teniu els cabells així però coneixeu a amigues que tenen aquest problema. Si és així que es llegeixin el post.




Hi va haver una època en que tenia el tros de les arrels molt molt pla. El tenia com enganxifós, no se, horrible. Quan ho tocava em notava el cabell  pastós. Això es devia a que el meu cabell és tan fi, que el sabó s'hi quedava enganxat i per molt que fregués mai se n'acabava d'anar. Entre setmana és gaire bé impossible fer-te una bona dutxa, però has d'aprofitar els caps de setmana per fer-te SUPER DUTXES fregant-te molt (però amb suavitat) el cabell perquè així tot el sabó se'n vagi. Molt important: no aplicar suavitzant al tros de les arrels. Fa uns anys jo m'hi aplicava el suavitzant GRAN ERROR. Utilitze'l tan sols per les puntes seques. A la resta del cabell xampú. 


1. M'HA AJUDAT MOLT: Doncs la veritat és que cada u té els seus tips "caseros" pels cabells, i jo us n'he de recomanar un que em funciona prou bé. Per començar intenta no dutxar-te amb aigua molt molt calenta (se que costa) però l'aigua freda elimina millor el sabó i la grassa. Jo, el que faig és dutxar-me amb aigua tèbia i els darrers minuts ja posar-la freda. Sempre t'has de ben assecar els cabells. Si queden una mica banyats o humits ja hi tornem amb la grassa. 



2. M'HAN SALVAT LA VIDA: Aquests dos productes són els que us recomano definitivament. Quan ja estava desesperada em van salvar del tot. Quan vaig començar a emprar "Klorane Champú Seborregulador al Extracto de Ortiga" vaig començar a notar que el meu cabell anava millorant. Ja no es veia tan pla. Te l'has de fregar amb les mans fins que tregui sabonera, si no queda enganxat. Realment els seus resultats són els que cap mai xampú m'havia donat. Al cap d'uns mesos vaig començar a utilitzar l'h&s Cirius Fresh contra la caspa i la grassa i la veritat és que vaig flipar, em va anar genial. Tot hi que cada cabell és diferent i no vol dir que a totes us vagi bé.


                   



3. No abusis de productes fixadors com la laca o la gomina. Fatal per la grassa. Us ho dic per experiència. 


4. Uns quants remeis naturals: UNA MASCARETA DE IOGURT I OU. Em va super bé!!! Te l'has d'aplicar sobre el cabell brut i t'ho has de deixar durant mitja horeta. Després una bona dutxa, i sobretot frega't els cabells suaument i amb un xampú senzillet. SUC DE LLIMONA. Resulta bastant efectiu, i com en el remei anterior, te l'apliques sobretot a les arrels i després et fas net els cabells. 


5. Algunes altres mascaretes que es poden emprar (aquestes les has de comprar): Le Petit Marseillais em va sorprendre. No ho empro molt perquè NO ÉS BO UTILITZAR MOLTS DE PRODUCTES i actualment tan sols empro l'h&s, però en ocasions especials faig servir aquesta mascareta i la veritat és que el cabell es veu bastant net i brillant. Us les  recomano totes dues!







Cabells tenyits

Les dones solem canviar amb freqüència el nostre look: un estil de cabell nou de tant en tant i un color que ens faci lluir diferents i és que en la major part dels casos tenyir el cabell és una cosa habitual. Però la realitat és que una cabellera que s'exposa al tint i els químics requereix atencions especials, per això he decidit que per a totes aquelles que duen el cabell tenyit estaria bé dedicar aquest apartat.

El mateix dia que apliques el tint és molt important que posteriorment et col·loquis una màscara hidratant, recorda que el cabell pateix i es resseca amb el tint per més natural que aquest sigui i aquesta mascareta li aportarà nutrients necessaris. Us deixaré algunes màscares que podeu utilitzar: 



-MASCARETA D'ALVOCAT: La meva germana la fa servir. És potser la màscara més efectiva per al cabell tenyit, ja que les propietats d'aquest fruit ajuden a regenerar la fibra capil·lar i a hidratar les puntes maltractades. Per fer-la has de triturar la meitat d'un alvocat i afegir mig iogurt natural. Aplica en tot el cabell sec i deixar-ho reposar durant 20 minuts. Després renta com de costum. Si et sobra una mica de màscara la pots guardar per a l'endemà.


-MASCARETA DE CERVESA: Per enfortir el cabell tenyit aquesta és la millor mascareta. Per preparar- la bat dos ous i afegeix quatre cullerades de llevat de cervesa, una culleradeta de mel i una cullerada d'oli d'oliva. Deixa-ho reposar en el teu cabell durant mitja hora i després esbandeix-ho bé. 


Recorda que un cabell tenyit és més sensible, per això requereix més atenció: no l'has d'exposar a temperatures massa altes de assecadors ni planxes, i te l'has de tallar amb freqüència per evitar que quedi ressec o opac. Tenint en compte aquestes mesures i oferint-li a la teva melena els millors tractes aconseguiràs dur-la sempre sana i polida.  



Doncs fins aquí el meu super projecte de REMEIS PELS CABELLS. No us preocupeu que us aniré informant a la mínima que trobi nous TIPS o PRODUCTES que em funcionin bé. Sempre dedicaré bastants posts al cuidat dels cabells ja que ho trobo un tema important. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada