12 de maig, 2016

DECORACIÓ DIY PER A UNA HABITACIÓ UO♥




Fa molt que he estat pensant en canviar la decoració de la meva habitació però sempre hi acabava posant excuses, perquè no tenia temps, ni idees. Però fa poc vaig decidir que això no podia ser, que la meva habitació m'havia d'agradar i havia de ser un lloc on em sentís a gust, còmoda, i en sintonia, llavors vaig començar a buscar per internet diferents estils per a l'habitació, vaig buscar pel tumblr, per vídeos de You Tube, sobre tot vaig visitar blogs de influencers i instagramers com la deaddsouls, etc i vaig arribar a la conclusió que m'encantava l'estil "Urban Outfitters" o per abrebviar UO, una mica boho, molt senzill però amb detallets moníssims. No sabia com era ni que existia aquest estil però encaixa perfectament amb els meus gustos i m'he enamorat *-*

Us deixo fotos per si no sabeu com és una habitació UO: 



Resulta que quan vaig visitar la botiga online de Urban Outfitters em vaig enamorar de tot el que veia però els preus ja no hem van enamorar tant. Això tan sols m'ho podré permetre per Nadal, i encara queda molt!!! Llavors, vaig tenir una idea. Perquè no provo de crear aquest estil sense haver de comprar-ho tot? Avera, no dic que jo pugui cosir-me un coixí, eheh, però puc intentar crear un entorn UO sense que sigui tot comprat. Aquests són els pasos que s'han de tenir en compte abans d'anar a buscar articles més barats que puguin ser d'aquest estil:

-Han de ser colors càlids, lluminosos, i objectes senzills.
-Per a mi les espelmes són importantíssimes per a crear aquest ambient.



-L'únic que m'he decidit a comprar d' Urban Outfitters és un coixí groc semblant al de la fotografia de dalt. (No m'he pogut resistir).



-Fotografies, records, bàsic i imprescindible per a la meva habitació. No em penso gastar diners perquè una aplicació em faixi les fotografies tipus Polaroid. (No, no tinc cap càmera Polaroid) Jo mateixa he imprès les meves imatges i fotos i les he retallades sobre el paper blanc per tal que quedin com si s'haguessin fet amb una càmera Polaroid.


-Llumetes petites d'aquelles que es posen a l'arbre de Nadal, ara s'han posat molt de moda, segur que moltes de vosaltres en teniu a la vostre habitació. Jo les vaig comprar d'Ikea, però també n'hi ha a Amazon i a Tiger em sembla, i surten barates.


-Plantes, li donen a l'habitació un toc moníssim, les plantes SEMPRE queden genial, els cactus li són moltmolt tumblr, però també pots optar per plantes verdes normals i corrents, sobre tot si pengen com les enrredaderes.





A partir d'aquí, a part de buscar a les botigues més pròximes elements que poguéssin funcionar amb el feeling UO vaig començar a pensar com podia transformar coses que ja tenia (remodelant-les, pintant-les, etc) perquè hi ha moltíssimes coses que pots utilitzar que per exemple tan sols necessiten un toc de pintura, o una mica d'estil. Per això vaig trobar les següents coses i les vaig transformar al meu gust: 

-Uns llençols amb estampat de flors MOLT ANICS de la meva àvia. Sabem que tot torna. Doncs bé, ara ha tornat la moda dels estampats florals així molt "cute" i queda genial amb aaquest rotllo. Perquè us en faceu una idea, els llençols de la meva àvia son pràcticament iguals que els de les fotografies que us deixaré aquí baix i m'hauran sortit molt més baratos. A lo que voy: busca coses que tinguis a prop, pregúntali a la teva àvia o mare si té coses d'aquell temps, que ara resulta vintage ;)




-Un penjador super vell de color de gris, el vaig pintar de color blanc i li vaig afegir estampats boho, va quedar genial!!!


-Després, a ca la meva àvia (hi vaig anara fer una exploració a fons) també vaig trobar un mirall gran super vintage i no li vaig fer res perquè era perfecte tal qual.


-I finalment vaig agafar un penjador d'aquells individuals i li vaig posar totes les meves ulleres de sol, inspiració de la +deaddsouls



Això és tot el que he fet per ara, us seguiré informant. Petoooons!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada