21 d’agost, 2017

SPOTIFY / PLAYLISTS

HOLA PEIXEETS🐟


Avui us venc a parlar sobre els meus gustos musicals i les meves playlists d'Spotify. 
Sembla que estic patrocinant una aplicació cada dia però no, jeje. 

Per mi compartir la música que t'agrada és cosa bastant personal però tenia moltes ganes de fer aquest post. 

Pros i contras de l'aplicació:

PROS

-Pots trobar gairebé tota la música que existeix, una enorme varietat

-Pots crear playlists

-Pots seguir a gent i veure quina ha estat l'última cançó que han escoltat, o quina estan escoltant ara mateix. A més també pots seguir playlists d'altra gent.

CONTRAS👎


-"HAZTE PREMIUM" T'ho diuen tot el temps d'una manera directa o indirecta. 

-Els anuncis són el pitjor de tot. Pots estar super tranquil i submergit en les teves cançons més tranquiles i de repent et posen un anunci de MÚSICA LATINA o REAGGETON que et fan tornar a la realitat i a més de mal humor, no hi ha dret!

-No pots escoltar música sense internet. (A no ser que siguis Premium, ES CLAR) 


Fa molt que tinc Spotify però molt poc que trec profit a les Playlists. 

Aquestes són totes les meves Playlists:

-RAINY DAYS or not 
La meva preferida, és la playlist amb música per els dies que plou, o no. Música de relax per estudiar, mirar les estrelles, o simplement descansar. M'encanten les cançons que hi tinc.



-OH YEAH 
La playlist de la motivació, per ballar davant el mirall, fer exercisis, o per posar de fondo a una festa.



-CATALANESS
Txarango, Catarres i poca cosa més. 




-80's favvs
Cançons dels anys 80 que em flipen, algunes inculcades pel meu pare. 



-ENGLISH favvs
Les meves cançons en anglès preferides. 




Aquí us deixo un TOP 5 de cada playlist, m'ha costat moltíssim i segurament me n'he deixat alguna, l'ordre no té res a veure amb la preferència. 


1. Sign Of The Times - Harry Styles
2. I hate u, I love u - gnash, Olivia O'Brien
3. Hugh - Nightnoise
4. Ophilia - The Lumineers
5. Me Cuesta Tanto Olvidarte - Mecano

1. Come on Eileen - Dexys Midnight Runners
2. The Girl is Mine - 99 souls
3. Crocodile Rock - Elton John
4. Girls just wanna have sun - Cyndi Lauper
5. Burn This Bridge - Enisa

1. Som foc - Txarango
2. Compta amb mi - Txarango
3. La dansa del vestit - Txarango
4. Tin Tin - Els Catarres
5. Fil de Llum - Andreu Rifé

1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Your Song - Elton John
3. Life on Mars - David Bowie
4. Never can say goodbye - The Comunnards
5. With or Without You - U2

1. Set fire to the rain - Adele
2. Crazy - Aerosmith
3. Scars to your beautiful - Alessia Cara
4. Just the way you are - Bruno Mars
5. Mr. Blue Skye - Electric Light Orchestra



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada