15 de maig, 2016

UNA PÀGINA WEB PER A CREAR CAMISETES I COMPRAR-LES



Quan vaig trobar aquesta pàgina (no se com) vaig quedar flipant. Pots crear la teva pròpia camiseta personalitzada agregant-li el text que vulguis o/i una imatge dels teus documents. És genial perquè ja puc tenir camisetes amb les meves imatges tumblr preferides, o amb frases que m'agraden, i per fí podré dissenyar-les al meu propi gust. Pots triar si les vols de màniga llarga, de màniga curta, d'estirants, sudadera, etc... La pàgina és: zazzle.es

Això són alguns dels meus primers dissenys:






Aquí us deixo el llistat de preus segons la prenda:

Camiseta bàsica: 7,45 €
Camiseta de tirants: 7,54€
Camiseta amb mànigues d'un color: 6,35€
Camiseta amb mànigues curtes d'un color: 4,25
Camiseta a tall de panxa: 5,30€
Sudadera: 8,50€

ATENCIÓ: Això són els preus que tenen sense agregar-li imatge ni text. 
Si les personalitzes totes costen 28,65 €




Així que ja sabeu què fer si no trobeu camisetes al vostre gust. Hi pots agregar qualsevol imatge, no us sembla una passada? N'he feta una per al blog:



♥QUÈ US SEMBLA? 
♥PROVAREU ZAZZLE.ES?


2 comentaris:

  1. Hola!

    Trobo que està molt bé!

    Vaig veure un comentari teu al meu bloc, i vaig venir a cotillejar jejeje.
    Bé, et segueixo, em segueixes?

    Petoons <3

    Joana

    ResponElimina
  2. Perdona'm per contestar-te 1 any i 3 mesos més tard. No se si segueixes per aquí, però ara visitaré el teu blog, petonns ;)

    ResponElimina