10 de setembre, 2017

POR



de tot el que pugui passar
de tot el que no vagi bé
si t'ho pogués dir en un vers
et diria ets el meu amulet

enmig de la pluja d'abril
quin capritx de la vida
em vas entrar dins el cap
ja no hi havia sortida

quin somriure més tot
estrella de mar meva
encara que tots dos sabem
que ets més teva que meva

cada granet d'arena
aferrat a la nostra pell
és un record d'aquell dia
va quedar gravat al cel

en una caleta menorquina
cabell salat TINC POR
si no et perdo avui ho faré un altre dia
posta de sol TINC POR

una carta, t'escric una carta
i si vols, també la faig cançó
que tu et mereixes deu mil poesies
ho portes a dins ets la musa de tot escritor

jo només desitjo
i això surt del meu cor
que el que no et pugui dir cara a cara
quedi reflectit en aquest  pedaç de mi


*TORNADA*



(HOLA PEIXETS🐟, AIXÒ QUE HEU VIST ÉS UNA LLETRA DE CANÇÓ QUE HE COMPOST AQUESTA NIT, ARA ESTIC EN UNA ÈPOCA QUE M'AGRADA COMPONDRE CANÇONS SUPOSO, EM FA MASSA MANDRA POSAR EL MEU AUDIO CANTANT QUE SINO EL FICO, HAHA)

Si voleu que vagi penjant més lletres només cal dir-ho, petons i mil gràcies per llegir-me♥

1 comentari: