12 d’abril, 2016

REMEIS PELS CABELLS♥ PART 1


Un problema molt freqüent en totes les noies (i no em digueu que no) són els cabells. Un 80% de nosaltres odiem els nostres cabells, i els canviaríem amb qualsevol persona. Resulta, però, que jo tinc un problema molt greu. No és tan sols que cada una de les meves amigues tingués el cabell preciós, brillant, i super fàcil de pentinar, és que jo tenia (i encara tinc una mica) un cabell horrible, greixós, sec, difícil de manejar a més no poder. Per això, a totes aquelles que passen pel que jo vaig passar (i estic acabant de superar) us deixo alguns productes que podeu fer servir i alguns tips per solucionar el vostre problema que em van ajudar a solucionar el meu més o menys.




Pels cabells massa llisos 

Si et costa fer-te cues perquè els cabells et patinen, segurament estaries inclosa en aquest grup. Saps que moltes matarien per tenir els teus cabells llisos però a  tu de vegades t'agradaria que s'adonessin que no és tan maco a l'hora de fer-se pentinats. Les cues queden baixes, els monyos han d'anar amb mil ganxets, les trenes no aguanten ni mitja hora, i per molta laca o gomina que et posis, el teu cabell no aguanta gens. Doncs bé, tinc una amiga amb aquest problema, i m'ha revelat alguns dels seus tips: 




1. Aplica el sabó ( preferiblement, un que elimini el frizz) únicament al cos del cabell depenent de lo llarg que el tinguis, però evita les arrels. A més, es recomanable pentinar-lo amb un raspall de pues separades o bé amb els dits. 

2. Si pateixes d'aquells cabells indomables i molt petits pots recórrer a l'esprai; aplica una mica de antifrizz a la resta del cabell i ruixa una mica d'esprai sobre el cap a una distància de 20cm aproximadament i després amb la mà pentina una mica per sobre. 

3. Finalment, un molt bon consell per evitar que els pentinats alts caiguin és fer una mica de crepè, és a dir, eriçar-lo una mica amb la mateixa pinta, pentinant en sentit contrari al creixement del cabell abans de fer-te el pentinat.






Pels cabells massa rissats



Tenir el cabell rissat tampoc és tasca fàcil. De vegades, penses que seria més fàcil nadar amb taurons que pentinar-te. Els rissos són molt bonics, però s'han de saber cuidar. També impliquen fer servir gran quantitat de productes especials, en podreu trobar alguns aquí.  De nou, em complau informar-vos que tinc una amiga que s'ha encarregat de ajudar-me i m'ha dit quins son els seus trucs.

 ATENCIÓ: Moltes noies amb cabells rissats no utilitzen xampú, tan sols suavitzant, i diuen que és eficaç. El cabell arrisat, millor desembolicar-lo a la duxa!



1. Canviar la teva tovallola d'assecar els cabells per una camiseta. Sona estrany, però pel que m'ha dit la meva amiga, va molt bé, al menys amb els seus rissos, ja que les camisetes no son tan absorbents com les tovalloles, i exprimeixen amb més cura els teus cabells abans d'assecar-los. 

2. Per rínxols fins, dutxar-te amb una ret et permetrà rentar el teu cabell i seguir conservant l'estructura dels teves rínxols. És important tenir en compte, també, que abans d'anar al gimnàs o a fer esport és bo emprar una crema fixadora, i després recollir-te el cabell, el temps i el calor del teu cós, permetran que s'establesqui humitat. 

3. Si el teu cabell no es desembolica només amb una pinta, intenta amb aquest raspall/pinta híbrid que està dissenyat per caps sensibles, i s'està posant molt de moda gràcies a la seva eficàcia a l'hora de pentinar sense fer mal,amb compte i sense danyar el cabell. El pots obtenir AQUÍ i de fet ja el tenen a moltes peluqueries. 
  



http://helloyellowstorm.blogspot.com.es/2016/04/remeis-pels-cabells-part-2.html

Espero que la primera part del meu post us hagi servit d'utilitat per les que teniu els petits  problemes de "Cabells massa llisos" i "Cabells massa rissats". No ho he volgut fer molt extens perquè he pensat que faria mandra llegir-ho, així que ho he intentat resumir tot el millor possible. Petonets i prest arribaré amb la segona part, on us xerraré sobre els "Cabells grassos i secs" i sobre els "Cabells tenyits". 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada