14 de maig, 2016

DESCARREGA'T LES MEVES IMATGES TUMBLR PREFERIDES


He decidit revelar-vos un gran secret: més de la meitat dels meus documents consisteixen en imatges. Un terç d'aquestes imatges, les he creades jo amb befunky, que és allà on dissenyo les imatges per al blog, i dos terços dels documents són imatges tumblr que m'alucinen, m'enstusiasmen, les acabo imprimint i penjat a la paret de la meva habitació, o bé les utilitzo per a cosetes del blog. Hi ha 3 tipus d'imatges tumblr:

Els estampats. Ja siguin florals, amb formes geomètriques o de qualsevol cosa que puguis imaginar. (Tinc un estampat amb pots de nutella).

DESCARREGA'T ESTAMPATS AQUÍ

Imatges reals. Imatges de la realitat que són xulíssimes on hi poden sortir persones,animals,  plantes, el que sigui!!!

DESCARREGA'T IMATGES REALS AQUÍ 


Dibuixos i frases. El meu apartat preferit sens dubte.

DESCARREGA'T DIBUIXOS I FRASES AQ

Això és tot!!! Espero que us agradin les imatges i que les pogueu utilitzar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada