25 de maig, 2016

BOTIGUES ON TROBAR ROBA VINTAGE♥



Hola StormersBé, doncs he pensat que estaria bé fer un post sobre roba vintage, ja que tenia moltes ganes de recomanar-vos algunes botigues que m'encanten i que realment són moltíssim del meu estil.  Aquesta és la meva història:

Sempre he tingut problemes per a trobar roba que m'agradi i em vagi bé, perquè sóc extremadament baixeta i duc una talla molt petita, llavors, he estat molt de temps duen roba que no em sentia a gust amb ella, més infantil, no se. I a mi sempre em feien enveja les meves amigues que podien tenir el seu propi estil i sempre trobaven roba que els hi anés bé per tot. 

Quan vaig començar a créixer una mica, una de les primeres botigues on per fi vaig poder-hi trobar algunes coses va ser Stradivarius, una de les poques botigues que té una talla XS. No és que la botiga en si m'entusiasmi, però algunes coses s'hi troben. Resulta però, que no em va acabar de convèncer perquè no hi havia roba vintage, ni tampoc cap estil de roba que jo busqués. 

Vaig anar comprant roba maca d'algunes botigues màgiques que d'aquelles que es troben als viatges, etc, però seguia pensant que mai arribaria el dia que trobés una botiga on hi hagués roba vintage, roba més estil boho... Hi va haver una temporada on Bershka era la meva primera elecció, i el fet és que no em desagradava, hi ha coses moníssimes però tampoc són molt vintage que diguem

PERÒ PREST VAN COMENÇAR ELS MIRACLES 

Quan vaig començar a "tumblrejar" em vaig anar convencent de quin era el meu estil. 
A partir d'aquí, em vaig anar ficant dins el món blogger, vaig començar a mirar videos DIY al You Tube, a seguir blogs de moda, de tot, i em vaig situar en un univers que encara no coneixia. No era fàcil perquè veia tantes coses que m'agradaven però que no em podia permetre, o pàgines de roba maquíssimes però després el símbol del $ ho espanyava tot.  

Aquestes són les botigues que actualment he descobert i m'enamoren (i es pot pagar amb € no amb $) :  

Urban Outfitters: obviament hi ha molts més productes a l'UO original, d'Estats Units, però, segueix sent UO, amb el seu inconfusible estil EL MEU ESTIL, m'encanta i sempre serà una de les meves primeres eleccions. 

Arizona Vintage: tenen unes camises precioses, m'encanta, l'únic contra es que no tenen molts productes però els que hi ha són genials i definitivament són estil super vintage.  

Dubstin Vintage: m'encanta, has de buscar una mica però sempre trobaràs aquella prenda màgica que et fa sentir única, perquè ho és. Ningú més vestirà igual que tu :)

Trendy & Tipsy: Hi ha coses maques però tot és molt car. Hi he comprat algunes coses d'allà i m'agraden molt però és, (repetesc) molt car.



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada